Sajer sajer....

"..Setiap Manusia Punya Kelebihan dan Kekurangan Sendiri.. Dan Kita Cuma Perlu Mencari Dimanakah Letaknya Kelebihan Dan Kekurangan Tersebut.. Apa Yang Pasti Aku Belum Temui Dimanakah Kekuatan Pada Diri Aku Ini.."

Total Pageviews

Wednesday, January 26, 2011

mudah sajer

post kali nie aku nk bawak korang ke satu page yang selalu aku lawati...
page nie: mudah.my...
aku rase page nie memudahkan aku utk survey harge-harge barang2 yg ade kat pasaran semase nie...
barang yg bese aku tgk ialah handphone n camera..
tp menurut sahabat aku(nizam), ade sesetengah advertiser mengambil kesempatan kat orang yg nak bli barang dorang.. modus operandi die senang, letak barang2 yg popular ngan harge yg rendah dripada biase, minta pmbeli tuh bank in kan duet ke dalam akaun die, then smpai mase barang x dihantar.. 
mudahkan orang nak menipu zaman skang nie..
name pon mudah..
so bagi  aku, kalau korang nk beli barang2 kat mudah tu, aku cadangkan korang beli ngan care cod atau lebih selamat korang mintak kat advertiser tu alamat kedai dorang n num phone..
dengan care tuh, korang xperlu risau klu barang yg korang bli tu ciplak ke recon ke.. sbb korang da taw mne kedai n korang penah pegi kedai tu.. senang citer kedai tu wujud la..
aku xde la nk ckp sumer org yg advertise kat mudah tuh tipu.. nie pengalaman kawan aku sendiri..so aku nk kongsi la kat korang2 sume yg mne ade hobi yg same ngan aku.. tgk barang2 kat mudah.. tp xpenah nk beli pon.. wakaka.. stakat tengok jela..
so aku arap korang xmudah ditipu n xmudah percaye kat sume org even page tu name mudah sekali pon.. korang kene lah bersusah payah sikit utk mndapatkan sesuatu.. 
k la, sampai di sini info yg aku nk kongsikan kat korang sume.. semoge berjumpe lg di laen waktu

No comments:

Post a Comment