Sajer sajer....

"..Setiap Manusia Punya Kelebihan dan Kekurangan Sendiri.. Dan Kita Cuma Perlu Mencari Dimanakah Letaknya Kelebihan Dan Kekurangan Tersebut.. Apa Yang Pasti Aku Belum Temui Dimanakah Kekuatan Pada Diri Aku Ini.."

Total Pageviews

Friday, January 27, 2012

aku, jad dan ypm sajer

All of the post is created by myself except when it is stated


hari nie sesuatu yang bersejarah dalam hidup kami para penuntut batch 5 JAD..
kitorang berjaya(tribute to anyone yang berusaha keras) mengadakan sidang dialog dengan pihak atasan bagi mendapatkan penjelasan tentang perkara yang sedang dan akan berlaku dalam masa yang terdekat ini..
aku tak lah menyokong dan tak juga membangkang(ayat aku cakap kat imran), tapi aku bangga ngan batchmate aku yang berani bersuara dan mengeluarkan pendapat tentang apa yang kita nk kan.. 
cuma maybe rezeki tak memihak kepada kita skang..
tapi apa yang aku nampak dan sangat jelas tadi adalah senseitachi sangat-sangatlah supportive..
dorang sanggup luangkan masa dorang datang, duduk menyokong usaha kita nie, padahal dorang tak berapa nak faham apa yang dibincangkan tadi..
nampak lah kat sini senseitachi sayang kat kita and nakkan yang terbaik untuk kita..
sampaikan dorang sanggup menulis surat kepada Tuan Haji tanda sokongan terhadap usaha kita nie..


先生たちへ、今日のことを本当に申し訳ありませんでした。また、先生たちのサポートとして、心の中から、本当にありがとうございました。


let take the positive side from that event..
aku harapkan hubungan kita semua akan bertambah erat ecspecially time kat nihon nanti..
let me tell u warga batch 5 JAD, I'M VERY PROUD TO BE YOUR NAKAMA SINCE 3 YEARS..
THANK YOU FOR ACCEPTING ME IN YOUR GROUP..
PROUD OF U GUYS..
and aku nak minta maaf sebab aku tak menyumbang pape untuk kalian..


nie la sebahagian besar nakama aku kat JAD.. minasan,  arigatou ne..


so ingatlah, once jadi nakama, always will be nakama

so sampai sini saje yang aku nak coretkan.. 
aku harap lepas nie segala urusan kita dipermudahkan Allah, insyaAllah
oklah, nanti lain masa aku post yang baru.. salam


post tribute to all Student JAD BATCH 5 and Senseitachi..

2 comments:

  1. ader prob ape pisang? pape pon, all the best for you guys! :)

    ReplyDelete
  2. ade problem batch aku dengan penaja.. tp kitorang da buat dialog and masalah semua da settle..

    ReplyDelete