Sajer sajer....

"..Setiap Manusia Punya Kelebihan dan Kekurangan Sendiri.. Dan Kita Cuma Perlu Mencari Dimanakah Letaknya Kelebihan Dan Kekurangan Tersebut.. Apa Yang Pasti Aku Belum Temui Dimanakah Kekuatan Pada Diri Aku Ini.."

Total Pageviews

Monday, January 30, 2012

発表 sajer

All of the post is created by myself except when it is stated

皆様、今日は、今から最後の発表じゃなくて、電子系の最後の発表です。私は大学二年生の電気電子系のシャダンです。こちらはハンサムのザイヌリンさんです。今日は、電子サイコロの発信回路、カウンタ回路についてお発表したいと思います。

macam gitulah aku start aku punya happyou tadi..
agak kinchou la jugak masa mula-mula nak happyou tadi, tapi atas berkat kurnia Allah, aku dan Jinbo Zainurin berjaya melaksanakan tugas dengan baik..
tadi merupakan happyou terakhir dan juugyou terakhir aku kat JAD..
lepas nie tamatlah sudah aku sebagai penuntut JAD di UNISEL..
nak dijadikan cerita, aku ingat tadi aku tak mampu memberikan happyou yang menarik,,
tapi syukur alhamdullillah aku ngan Zainurin berjaya menarik perhatian semua untuk mendengar apa yang kami sampaikan..
disini aku nak bagi tips sikit camne aku hadapi happyou aka presentation tadi
  1. prepare well apa yang kita nak sampaikan
  2. latihan yang cukup
  3. slide yang sempurna
  4. mind set yang betul
  5. yang paling penting sekali minta pertolongan Allah supaya dipermudahkan urusan..

tulah aku buat untuk presentation kali nie..
aku amik iktibar daripada happyou rinri ari jumaat yang lepas..
tak bersedia langsung and tak cukup latihan menyebabkan happyou menjadi sangat teruk..
tapi takpe, belajar daripada kesilapan..
next time kita akan improve untuk menjadi lebih baik..




k lah, cukup untuk hari ini,, nanti laen masa aku update lagi, salam

p/s: aku pegang kepada prinsip nie, follow the flow of life

No comments:

Post a Comment