Sajer sajer....

"..Setiap Manusia Punya Kelebihan dan Kekurangan Sendiri.. Dan Kita Cuma Perlu Mencari Dimanakah Letaknya Kelebihan Dan Kekurangan Tersebut.. Apa Yang Pasti Aku Belum Temui Dimanakah Kekuatan Pada Diri Aku Ini.."

Total Pageviews

Saturday, January 28, 2012

Apartment Resak Sajer

All of the post is created by myself except when it is stated

hello3x,
aku kembali lagi dengan entry terbaru..
entry kali nie nampak cam aku dan sebuah rumah kan..
memang pon, nie la rumah tompok tempat aku lepak time-time free..
seronok lepak kat sini, suasana tenang, sejuk mata memandang, dan banyak awek aman damai..
bukan suka-suka je aku nak buat entry nie..
aku ade benda yang lagi menarik untuk mereka2 yang teringinkan nak beli rumah..
aku ade info sikit pasal sebuah rumah yang dilelong bank..
kat bawah nie butir2 beserta sedikit gambar persekitaran..

jenis rumah : apartment kos sederhana
lokasi : 2-4-11, Apartment Resak, U10 Shah Alam (sebelah UITM Puncak Perdana)
status : bank lelong
harga : RM77000 (yang ditulis kat atas kertas tulah)

kolam mandi yang luas lagi selesa

tempat melampias peluh-peluh yang terbukam di badan

pintu utama

nasib je aku takde duet,, aset nieh,, murah lak tuh..
tp aku mengidamkan sebuah rumah semi-d untuk masaa depan aku..

dapat rumah camni, selesa anak bini aku

rumah camni pon cun gak

tapi, aku ada masa beberapa tahun sebelum melangkah alam pekerjaan..
ada rezeki aku, ada lah rumah-rumah camni..
so, korang ape tunggu lagi.. 
bila nak dapatkan sebuah rumah untuk masa depan..

ok lah, sampai di sini dahulu aku menulis,,
len kali aku update lagi
salam


No comments:

Post a Comment