Sajer sajer....

"..Setiap Manusia Punya Kelebihan dan Kekurangan Sendiri.. Dan Kita Cuma Perlu Mencari Dimanakah Letaknya Kelebihan Dan Kekurangan Tersebut.. Apa Yang Pasti Aku Belum Temui Dimanakah Kekuatan Pada Diri Aku Ini.."

Total Pageviews

Thursday, January 26, 2012

aku dan rugby sajer

All of the post is created by myself except when it is stated


hari nie sampai 2 post aku buat.. dah datang mood rajin.. baek aku buat,, nanti dah malas memang tak layan lah..
ok, now aku nak cerita pasal hobi aku.. Playing rugby..
ramai orang xcaye kan aku nie rugger.. tgk badan aku yg tak bape nak besar nie..
tapi jangan tak percaya,, aku pernah jadik captain team kluang masa men MSS Johor and kitorang johan game tuh.. and satu lagi captain 7's SEMSAS, tu pon kitorang johan.. kat sini aku nak tunjuk korang beberapa gambar aku masa men ragbi..
masa zaman sekolah,, aku yang tengah pakai sweater biru


Johan Semsas 7's 2008


ANSARA kat poly Shah Alam,, aku bawah num2 dari kanan


scrumhalf masa game ngan SMS old boys


bergaya aku jalan.. game 7's MAS kat KLIA, johan Plate


masa nie kene inject, shoulder dislocation punye pasal.. tgk bahu kanan aku tuh,, jatuh kan


aku buat come back lepas lama menyepi akibat shoulder dislocation

tu lah sedikit sebanyak gambar aku masa main ragbi,, ok lah,, nanti ada masa yang lain aku upload lagi gambar-gambar

No comments:

Post a Comment