Sajer sajer....

"..Setiap Manusia Punya Kelebihan dan Kekurangan Sendiri.. Dan Kita Cuma Perlu Mencari Dimanakah Letaknya Kelebihan Dan Kekurangan Tersebut.. Apa Yang Pasti Aku Belum Temui Dimanakah Kekuatan Pada Diri Aku Ini.."

Total Pageviews

Thursday, January 20, 2011

aku dan blog sajer

dah berape lame aku x tulis pape dalam ini blog..
akhirnye aku berjaye jumpe semule blog aku nie.. 
wakaka.. aku bukan ape, skang nie aku xbape nk free nak tulis2 or nak berblogging nie..


tp skang nie aku da mule nk tulis semule, so aku cari smule blog aku nie..
aku byk citer yg nk tulis tp aku xtaw nk start kat mne..
btw, blog nie akan aku gune utk upload gmba2 ragbi yg aku maen sepanjang karier aku sbg player ragbi..
sajer je aku nk kongsi hobi aku nie kat korang sume biar korang nmpak kewujudan aku dlm dunie blog nie.. tp seyesly aku nie noob sket pasal blog2 nie.. aku harap ar otai2 blogger sapot aku utk aku terus berblogging n nk upgrade pape yg patot kat dlm blog aku nie..
aku pon da bosan asik men fb je.. 
skang nie aku nak masuk ke dlam alam baru iaitu alam blog..
sebab zaman skang kan zaman it..
segale2 nye gune alam siber nie..
nk jatohkan orang, nak angkat orang, nk luahkan perasaan, sume bleh gune alam siber nie je..(aku teke je,, klu salah sorry).. kay ar, aku nk stadi dulu.. nt ade mase2 free aku mengarut lg dalam blog nie eh.. majulah blog utk diri aku sendiri..

No comments:

Post a Comment