Sajer sajer....

"..Setiap Manusia Punya Kelebihan dan Kekurangan Sendiri.. Dan Kita Cuma Perlu Mencari Dimanakah Letaknya Kelebihan Dan Kekurangan Tersebut.. Apa Yang Pasti Aku Belum Temui Dimanakah Kekuatan Pada Diri Aku Ini.."

Total Pageviews

Wednesday, December 2, 2009

WINDOW 7 SAJER

skang aku rase puas sgt... laptop aku da xkne virus da... aku yg format sendiri laptop aku.. seronok giler.. hahaha... skang nie aq kene install smule sume software yg da ilang dek di formatkan oleh aq..

ni aq ade satu bende nak dikongsi bersame....
coach aq, mr h***im call aq pader satu malam yang indah....
dye invite aq men 7 side rugby join team johor..
bapak excited gler aq... tp jad no tameni, aq kene pk kan smule sbb kne dtg training sminggu kat bp..
bapak lame...
pastu si toliban pon ade tpon aq..
dye ajak aq men gak...
aq cam serbe salah la pulak..
dapat men team johor tue...
tula impian aq sejak kat skolah lg...
skang nie pluang da be kat depan mte aq..
tp ape yg ag bleh buat...
xkan nak skip klas smiggu...
kompom kne dismiss....
aq xnak kne dismiss...
nie mase depan aq...
aq rase nie ar dugaan terbesar utk aq...
mne aq nak plih..
rugby or future....
so ade sesaper yg leyh bg aq cadangan dan pndapat x ape yg aq ptot buat sbab due2 bende nie pnting dalam idop aq.... plizzzz....
onegai shimasu...

No comments:

Post a Comment