Sajer sajer....

"..Setiap Manusia Punya Kelebihan dan Kekurangan Sendiri.. Dan Kita Cuma Perlu Mencari Dimanakah Letaknya Kelebihan Dan Kekurangan Tersebut.. Apa Yang Pasti Aku Belum Temui Dimanakah Kekuatan Pada Diri Aku Ini.."

Total Pageviews

Thursday, October 13, 2011

khianat sajer

post kali ini membawa aku ke memori dulu-dulu.. aku silap.. aku nak capai benda yang aku tak pasti.. yang aku ada aku biar terabai.. aku dah lukakan hati insan yg aku sedia maklum sayang kat aku.. tp entah lah.. aku tak tahu nak cakap apa dah.. skang nie ape yang perlu aku buat adalah cube lupakan apa aku buat kat dia and renung semula diri aku ni.. maybe ada hikmah semua ni.. doakan lah aku dapat melalui semua ni ngan hati yang tabah.. kepada dia.. aku minta ampun minta maaf sebab dah luka kan hati kau.. tp apakan daya,, peluang kedua aku, aku sia-siakan.. thanx for everything.. bye

2 comments: